بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اهمیت استفاده از لباس کار

ضرورت استفاده از لباس کار

امروزه لباس کار یکی از ملزوماتی است که تقریبا در کنار تجهیزات و ابزار آلات هر فرد شاغل به کار به چشم می خورد. در واقع یکی از اصول رعایت ایمنی در مشاغل فنی و حتی برخی از مشاغل غیر فنی خرید لباس کار و پوشیدن آن در هنگام شروع کار است. علاوه بر حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک شغل ها بر اساس رنگ و نوع لباس کار و نیز حفاظت از لباس های شخصی افراد، کارکرد اصلی لباس کار حفظ ایمنی و سلامت افراد است. ممکن است افراد در حین کار با مشکلات و خطراتی مواجه شوند که در صورت داشتن لباس کار مناسب این خطرات و تهدید ها تا حد زیادی کاهش یافته و سلامت افراد تضمین شود. بهترین مثال برای این مورد لباس آتشنشانی است.

 لباسکار علاوه بر ایجاد پوشش و ایمنی برای فرد باید دارای آپشن ها و امکانات دیگری نیز باشد مثلا قرار دادن جیب در لباس کارهایی مانند لباس کار دوبنده و یا مهندسی امکان به همراه داشتن ابزار مورد نیاز افراد را فراهم می کند که خود مزیت مهمی است. لباس کار ها در انواع مختلف برحسب کارکرد و نوع نیاز مشاغل گوناگون طراحی و تولید میشوند. در ادامه به بررسی انواع لباس کار خواهیم پرداخت.

پر فروشترین انواع لباس کار

در تولید لباس کار توجه به چند نکته ضروری است.جنس پارچه ی لباس، راحتی لباس، ضخامت ومقاومت لباس، وزن و سنگینی لباس، رنگ و طراحی لباس و...مطمئنا لباس کار یک جوشکار با لباس کار یک مهندس متفاوت است و این تفاوت به خاطر تفاوت در سنگین و یا سبک بودن شغل و نوع خطراتی است که در هر کدام از این مشاغل وجود دارد.برای آشنایی بیشتر با انواع لباس کار با ما همراه باشید.

لباس کار ایران خودرویی

ساده ترین شکل لباس کار ایران خودرویی به صورت پیراهن و شلوار و یا کاپشن و شلوار می باشد.حفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی اصلی ترین کارکرد این نوع لباس کار است. جنس آن از فلامنت کج راه است که علاوه بر مقاومت بالا و خاصیت ضد آبی امکان تبادل هوا را با پوست فراهم کرده باعث کاهش تعریق می شود. وزن آن نیز غالبا در حدود 500 گرم است که می توان گفت فرم بسیار مناسب و راحت برای بسیاری از مشاغل است. لباس کار ایران خودرویی غالبا در رنگ زمینه ی سورمه ای تولید می شود. شلوار به صورت یکدست سورمه ای و پشت کاپشن آبی می باشد. این نوع از لباس مقاوم و راحت علاوه بر صنایع خودروسازی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، راه سازی و غیره نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کلام آخر

اصل مهم و اساسی در انتخاب لباس کار مناسب، توجه به راحتی، مقاومت و تناسب آن با نوع شغل و خطرات و تهدید های موجود در آن است. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با عرضه ی انواع لباس کار در مدل و طرح های مختلف به شما این امکان را می دهد تا لباس کار مناسب را با بهترین کیفیت و طراحی و البته با قیمت های مناسب تهیه و مورداستفاده قرار دهید. کافی است تا با ورود به این سایت از میان طیف متنوعی از لباس ها، لباس مورد نظر خود را انتخاب و در اسرع وقت آن را در درب منزل خود دریافت نمایید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده