بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جذاب ترین اسباب بازی کودکان در پارکها


جذاب ترین وسایل بازی کودکان در فضای باز

همان طور که می دانید، وسایل بازی کودکان نقش بسزایی در روحیه و رشد آن ها دارند. به همین خاطر شرکت های تولید کننده وسایل بازی کودکان دست به کار شده و تجهیزات پارکی و بازی خلاقانه ای را برای آن ها طراحی کرده اند. تماشای این وسایل هیجان انگیز و خواندن داستان آن ها بی شک برای شما نیز جذاب خواهد بود. یکی از جذاب ترین انواع تجهیزات بازی تاب و سرسره پارکی است.

بازی در کشتی باری

یک کشتی بزرگ باری غرق شده و در کف اقیانوس، در زیر نور فانوس دریایی جا خوش کرده است. در اطراف این کشتی بزرگ، جعبه های زیادی روی زمین افتاده اند و ماهی ها در حال گشت و گذار هستند. کودکان بین جعبه های آویزان و تخته پاره ها بازی می کنند؛ در داخل بدنه کشتی به ماجراجویی می پردازند و یا سعی می کنند تعادل خود را روی تخته چوب ها حفظ کنند و در زیر نور فانوس دریایی از خطرات اقیانوس می گریزند.

یکی از خلاقانه ترین وسایل بازی کودکان بر اساس کارتونی دانمارکی به نام پتزی ساخته شده است. پتزی و دوستانش با هم به کشف سرزمین های جدید می پردازند. در تیوولی کپنهاگ، شما می توانید به این ماجراجویی بپیوندید. پتزی و دوستانش با کشتی خود که مری نام دارد به یک جزیره رسیده اند و اکنون زمان کشف این منطقه فرا رسیده است. آن ها از تپه ها بالا می روند، می پرند و از آبشار دلپذیر لذت می برند. مری در پشت دوست جدید پتزی، اقای وال، لنگر انداخته و بازدیدکنندگان هنگامی که وال از طریق سوراخ تنفسی بزرگش، آب را بیرون می دهد، خیسمی شوند. قطره های آب در همه جای زمین بازی پخش شده است.شما می توانید در آب کم عمق اطراف مری، از سنگی به سنگ دیگر بپرید و یا از طناب اطراف کشتی آویزان شوید؛یا اینکه تعادل خودتان را بر روی طناب هایی که در ساحل قرار دارند حفظ کنید و از بشکه ها بالا بروید و در یک قایق بازی کنید.

قورباغه ی غول پیکر

یکی دیگر از جذاب ترین وسایل بازی کودکان در دنیا، قورباغه ای بزرگ است که به دنبال برکه خود می گردد. او تلاش می کند تا با زبان بلند خود مگس ها را شکار کند. پس مراقب باشید که خورده نشوید چون ممکن است شما را با یک پروانه اشتباه بگیرد! کودکان می توانند به داخل آب بپرند و در میان نیلوفرهای آبی شنا کنند؛ یا اینکه سعی کنند روی آب قایق سواری کنند. اگر نمی خواهید خیس شوید، می توانید فقط بر روی نیلوفرهای آبی بپرید، از تار عنکبوت ها بالا رفته یا در کابین روی پل راه بروید. اگر شما خیلی شجاع باشید، میتوانید سعی کنید به پشت قورباغه بپرید و از زبان او بیرون بیایید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا با تولید انواع تجهیزات بازی از جمله تاب سرسره اقدام به فروش بی واسطه آنها گرفته است. در صورت نیاز می توانید با شماره های داخل سایت تماس یگیرید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده