بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کلاه ایمنی jsp

کلاه ایمنی jsp که از آن به عنوان کلاه کار ساختمانی هم یاد می شود با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن و همچنین تجهیزاتی کهبه آن متصل می شود، قیمت گذاری می شود. این محصول با استفاده از پلی اتیلن فشرده ساخته می شود. به همین سبب هم می تواند قسمت سر کارگران و مهندسان ساختمانی را در صورت سقوط اشیا و یا موارد دیگر حفظ کند. قیمت کلام ایمنی جی اس پی در مقایسه با کلاه های ایمنی دیگر مناسب است و به همین دلیل هم اکثر کارگران می توانند به راحتی آن را خریداری کرده و استفاده کنند.

در کلاه کار ساختمانی از بند تنظیم سر ریگلاژی و نوار نگه دارنده به منظور کاهش شدت ضربات وارده و حفظ تعادل کلاه بر روی سر استفاده شده است. این کلاه ها دارای نوار عرق گیر، بند چانه و ضربه گیر مقاوم می باشند که این موضوع بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. البته مورد دیگری که باعث شده تا برخی از انواع کلاه ایمنیJSP نسبت به انواع دیگر آن گران تر باشند، دی الکتریک بودن آنها است. به این معنا که در برخی از مدل های این کلاه، از مواد عایق استفاده شده است. به همین جهت نیز کارگرانی که با برق سر و کار دارند می توانند از آنها حین کار استفاده کنند. این ویژگی طبیعتاً قیمت این کلاه را افزایش خواهد داد. اما اگر شغل شما به گونه ای است که احتمال برق گرفتگی وجود دارد توصیه می کنیم از این تجهیزات استفاده کنید. رنگ بندی کلاه ایمنی JSPدارای تنوع بالایی است و می توانید آن را در رنگ های سبز، آبی، طوسی، قرمز و ... پیدا کنید.

ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، آماده ی دریافت سفارشات مشتریان عزیز در تیراژ بالا است. اگر می خواهید کلاه ایمنی JSP خریداری کنید می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه اینترنتی با مناسب ترین قیمت ها و همراه با ضمانت نامه آن را تهیه نمایید.

تگ ها :   کلاه ایمنی jsp
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده