بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» برای شغل خود چه نوع عینک ایمنی انتخاب کنیم

عینک ایمنی چیست؟

بسیار محتمل است که در خلال انجام فعالیت‌های روزانه، ذرات کوچکی به سمت چشم پرتاب شوند و ما را دچار مشکل کند.

این کار که می‌گوییم الزاما کارهای سنگین صنعتی نیست، می‌تواند گرفتن آب‌لیمو باشد؛ بنابراین چشمان ما در اکثر مواقع نیاز به مراقبت دارند حتی اگر با گرفتن دست در مقابل چشم‌ها باشد؛ اما چون ما به دست‌ها در حین کار احتیاج داریم این روش چندان عملی نیست.

آشنایی با انواع عینک‌های ایمنی

تنها راه عملی در راه حفظ سلامت چشم، استفاده از عینک ایمنی می‌باشد. عینک ایمنی برخلاف عینک طبی که برای اصلاح دید موثر است، وظیفه مراقبت از چشمان ما در برابر اصابت اجسام خارجی و تابش نورهای شدید را بر عهده دارد.

این اجسام و تهدیدات خارجی ۴ دسته را شامل می‌شوند:

اول براده‌های فلزی و سایر ذرات ریز جامد مثل خورده‌های چوب.

دوم ذرات ریز مایع مانند قطرات اسید و مواد شیمیایی.

سوم نور شدید حاصل از عملیات جوشکاری.

چهارم گازهای شیمیایی غیرسمی.

برای هرکدام از ۴ دسته خطرات ذکرشده، عینک ایمنی خاصی طراحی و تولید شده است. به‌طور خلاصه می‌توان گفت برای دسته اول عینک سنگ زنی، برای دسته دوم عینک آزمایشگاهی، برای دسته سوم عینک جوشکاری و برای دسته چهارم گاگل ایمنی بکار می‌رود.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده