بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ویژگی های لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی از پرکاربردترین لباسهایی است که در مشاغل مختلف مانند تعمیرگاه، کارگاهها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. لباس کار خلبانی از جمله  تجهیزات ایمنی محسوب می شود که استفاده از آن در مشاغل سخت و پر تحرک الزامی است.از مزایای استفاده از این لباس، حفظ جان افراد ویا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین کار است.

لباس کار خلبانی به صورت سرهمی تولید می شود. پارچه ی به کار رفته در آن فیلامنت کجراه است که الیاف به کار رفته در آن به صورت طبیعی یا درصدی از الیاف طبیعی ومصنوعی ساخته می شود. میزان الیاف طبیعی به کار رفته در لباس کار خلبانی بر مرغوبیت آن می افزاید.لباس کار خلبانی به دلیل تراکم بالا در پارچه مورد استفاده، ضد چروک، ضد حساسیت ودر برابر گرما وحرارت مقاوم است.ثابت بودن رنگ و عدم آبرفت پارچه نیز در آن حائز اهمیت است. قیمت لباس کار خلبانی از جنس پارچه استفاده شده در دوخت آن متاثر است.

در قسمتهای مختلف لباس جیب هایی با سایزهای مختلف روی سینه، بازوها، پهلوها، پاها قرار داده شده است؛ تا افراد بتوانند به راحتی وسایل خود را در آنها قرار داده و با صرف کمترین زمان ممکن به ابزارو وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. برای راحتی درپوشیدن لباس به جای دکمه از زیپ استفاده می شود. از محاسن طراحی یکسره لباس کار خلبانی می توان به عدم ورود آلودگی های محیط کار مانند روغن و مواد نفتی به درون آن و گرم نگه داشتن افراد در فصل سرد سال اشاره کرد.

برندهای متعددی در کشور در تولید لباس کار یکسره خلبانی فعالیت می کنند این لباس در سایز های مختلف، استاندارد ورنگبندی متنوع تولید می شود. خرید لباس کار خلبانی به صورت انلاین از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده