مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین مدل های کفش ایمنی در جهان

5 مدل از بهترین های کفش کار دنیا

هر ساله شرکت های تولید کننده کفش ایمنی محصولاتی با طراحی جدید و برای مشاغل مختلف به بازار دنیا ارائه می دهند. کفش کار با توجه به خطراتی که در محیط کار وجود دارد طراحی شده و ساخته می شود. طبق استاندارد وزارت کار پنجه کفش کار باید تحمل نیروی معادل 200 ژول را داشته باشد. اینیعنی در قسمت پنجه باید از قطعات مستحکم فلزی استفاده شود تا در صورت سقوط اشیا روی پا، انگشتان آسیب نبینند. اما دیگر ویژگی های کفش کار با هم متفاوت است و هر کدام بسته به شرایط کاری ممکن است متفاوت طراحی شود. در ادامه شما را با 5 مدل از بهترین های کفش کار دنیا آشنا می نماییم.

1. کفش کار New Balance مدل Mx608v4

نیوبالانس از تولید کنندگان برجسته تجهیزات ایمنی مخصوصا کفش کار است. این برند با ارائه این مدل سعی نموده کفش کاری ایمن، با استحکام، ساده و در عین حال زیبا به بازار جهانی عرضه نماید. این مدل کفش کار در رنگ بندی متنوعی طراحی شده است از ویژگی های بارز آن بایدبه رویه چرم، زیره لاستیکی و کفی طبی است. ایمن ترافیک با الگو برداری از این مدل و تولید کفش کارهایی مانند کفش ایمنی میلر و کفش کار مدل کاوه سعی کرده محصولی مقاوم، ایرانی و با قیمت مقرون به صرفه را در بازار ایران و برای کارگران و مهندسین ایرانی عرضه نماید. از آنجایی که قیمت کفش کار خارجی به درآمد کارگران ایرانی همخوانی ندارد، خرید کفش کار ایرانی علاوه بر صرفه جویی در هزینه و حفظ ایمنی، حمایت از کارگر ایرانی نیز می باشد.

2. کفش کار نیم پوت Timberland مدل Ledge Ankle Boot

نام برند تیم برلند برای همه مهندسین و کارگران ما آشنا است. این برند که در زمینه تولید تجهیزات ایمنی علی الخصوص کفش کار فعالیت دارد سال ها است توانسته در میان بهترین های کفش ایمنی خوش بدرخشد. امسال نیز با مدل Ledge Ankle Boot وارد بازار رقابت جهانی شده است. از بارزترین ویژگی های این کفش نیم پوت رویه تمام چرم و ضد آب آن است. این کفش ایمنی زیره ای آج دار دارد که در صورت لیز و خیس بودن زمین از افتادن کارگر و مهندس پیشگیری می کند. از تولیدات شبیه به این محصول می توان به کفش ایمنی کاویان و کفش ایمنی تامی اشاره داشت.

در ادامه این مقاله بهترین کفش کار سال را بررسی نموده و محصولات ایمن ترافیک کالا که شباهت زیادی به این محصولات دارند را به شما عرفی نموده ایم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله لطفا اینجا کلیک کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده