بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خرید تاب سرسره کودک

تاریخچه تاب وسرسره پلاستیکی

بازی با درگیر کردن احساس بینایی و شنوایی و لامسه کودکان موجب بهبود رشد جسمی، فکری و حرکتی کودک می شود. نقش مهمی در بهبود عملکرد کودک ایفا می کند. تاب و سرسره از جمله وسایل بازی، که از سنین پایین برای کودک کاربرد دارد.

اولین سرسره و تاب جهان، تقریبا در سال 1922 از چوب و طناب ساخته شد.و با گذر زمان طرح کاربردی تر ومتنوع تری برای تاب و سرسره ارائه شد. طرح‌های از آهن و فولاد که در نقاط مختلف شهرها در سایر کشور‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با پیشرفت بشر و ترویج زندگی آپارتمانی، استفاده از تاب و سرسره پلاستیکی مورد توجه قرار گرفت. مدلهای فلزی و چوبی معایبی چون وزن بالا، تنوع کم و محدودیت در محل مورد استفاده داشتند که بر کارایی آنها اثر گذار بود. به همین دلیل تولید کنندگان برای جلب توجه از پلاستیک برای ساخت تاب و سرسره روی آوردند. این مدل علاوه بر تنوع در طراحی و رنگ ایمنی بیشتری دارد. باعث جلب توجه کودکان در سنین مختلف می شود. از جنس پلاستیک فشرده یا پلی اتیلن تولید می شود که در برابر شرایط جوی مقاوم است.

از جمله مواردی که باید در زمان خرید تاب و سرسره پلاستیکی لحاظ شود شرایط دمایی منطقه مورد استفاده، رطوبت و نور خورشید است که در ماندگاری وسایل تاثیر می گذارد.

براساس جنس و اندازه، تاب و سرسره دارای قیمت متفاتی است. مواردی مانند میزان پلکان، شیب، تعداد صندلی و مقاومت بدنه در قیمت تاب و سرسره پلاستیکی توسط خریدار مورد بررسی قرار می گیرد. رنگبندی متنوع و جذاب باعث جلب توجه افراد در زمان خرید می شود. تاب و سرسره پلاستیکی وزن کم و قابلیت جابجایی راحت دارد. به دلیل مقاومت بالا و ایجاد امنیت برای کودکان در محیط باز مانند پارک و در شهربازی سرپوشیده و آپارتمان استفاده می شود.

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا، قیمت تاب سرسره پلاستیکی بسیار مناسب تعیین شده است. در صورت نیاز به مشاوره، می توانید با شماره تلفن های این مرکز تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان آن بهرمند شوید.

 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده