بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نقش بشکه ایمنی در کنترل ترافیک

بشکه ایمنی ترافیکی

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه های ایمنی تهیه شده از مواد پلی اتیلن درجه یک و مواد انتی یووی که در برابر تابش آفتاب مقاوم هستند و رنگ خود را از دست نمی دهند. بشکه های ایمنی قابلیت نگه داری آب و شن را دارند از این رو در هنگام ضربه باعث کاهش صدمات در زمان تصادفات می شوند که این امر نقش به سزایی در امور راه ها و عملیات های عمرانی را ایفا میکند .بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

بشکه های ایمنی به دلیل دارا بودن باز تابش هایی که بر روی آنها نصب میشود (شبرنگ های ترافیکی ) توانایی جدا سازی مسیر های طولانی را با رعایت نکات ایمنی را دارند . این بشکه ها در اوزان مختلف و ارتفاع ها 105 و 85 سانت و در رنگ زرد تولید میشود . همچنین در پروژه های ساختمانی برای مشخص کردن محدوده خطر ریزش مصالح و نمایش دادن جهت حرکت خودرو ها مورد استفاده قرارمیگیرد .

بشکه ایمنی از جنس پلاستیک محکم و بادوام و با وضوح رنگ بالا ساخته‌ شده است که به نام بشکه پلاستیکی ترافیکی نیز شناخته می شود. مواد تشکیل دهنده این بشکه ها پلی اتیلن میباشد. مهمترین ویژگی این محصول قابلیت پر کردن آن با آب و شن برای افزایش وزن است که آن را تبدیل به یک بلوک بسیار سنگین میکند. اندازه پر کردن بشکه ایمنی ترافیکی با خاک ، آب ، شن و ماسه به مکان مورد استفاده بستگی خواهد داشت بنابراین بر اساس مکانی که قرار است استفاده شود می توان نوع آن را انتخاب کرد. بعد از اتمام کار با آن هم به راحتی می‌توان آب داخل آن را تخلیه و به‌ راحتی آن را جابجا کرد. طراحی بشکه های ترافیکی به این صورت باعث می شود تا بشکه ی ایمنی 7 کیلویی تحمل لازم را در مقابل ضربه های احتمالی داشته باشد و هنگام وارد شدن ضربه به آن، شدت ضربه کاهش داده شده و کمترین خسارت به مسافران و خودرو وارد شود.

قیمت بشکه ایمنی بسته به اندازه و درجه کیفیت مواد مصرفی آن متفاوت است. همواره محصولاتی از این قبیل هستند که به ظاهر با کیفیت هستند اما در اصل جنس آنها تقلبی و صرفا از مواد درجه دو می باشند. برای خرید بشکه ایمنی و تشخیص جنس اصلی آن همواره معیار های زیادی وجود دارد اما بهترین و معتبر ترین آن خرید بشکه ترافیکی از فروشگاه ایمن ترافیک کالا می باشد. برای خرید بشکه ترافیکی در ابعاد مختلف بر اساس نیاز خود می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده