بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» همه چیز درباره استوانه و بولارد ترافیکی

استوانه ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

افزایش نظم در خیابان‌ها و کاهش حجم ترافیک و تصادفات در معابر شهری در شرایطی مقدر می‌شود که از علائم و تجهیزات ترافیکی مناسب استفاده شود و شهروندان نیز به این علائم توجه کنند. تجهیزات ترافیکی مثل چراغ راهنمایی رانندگی، چشم گربه ای و گل میخ، تابلوهای راهنمایی، کله قندی و استوانه ترافیکی، بشکه ایمنی و نیوجرسی کاربردهای زیادی در خیابان‌ها و معابر شهری دارند و استفاده و جایگذاری درست آن باعث کاهش میزان تصادفات و ترافیک می‌شود، استوانه ترافیکی یکی از این تجهیزات که نقش بسزایی در کنترل ترافیک را به عهده گرفته است. و در ادامه این متن به بررسی ویژگی ها و انواع آن می پردازیم.

استوانه ترافیکی چیست؟

استوانه ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی است.که کاربردهای زیادی اعم از مشخص کردن حریم مسیر های مختلف، کنترل سرعت خودرو ها.و جلوگیری از پارک خودرو های مزاحم دارد. کیفیت بالای این دسته از تجهیزات ترافیکی باعث می شود تا بتواند در برابر ضربات و فشار های زیاد وارد شده مقاومت کند.و در برابر شرایط جوی تحمل بالایی داشته باشد. قرار گرفتن نوار های شبرنگ روی آن ها باعث شده است.رانندگان آن ها را در شب راحت تر مشاهده کنند و از فواصل دور نیز قابل دیدن باشند.

نصب استوانه ترافیکی

همان طور که در ابتدای متن به آن اشاره شد استوانه های ترافیکی کاربرد های زیادی دارند و در بعضی مواقع می‌توان از آن ها در مکان های شخصی نیز استفاده کرد. برای خرید هر نوع از تجهیزات ترافیکی باید نسبت به نیاز خود و نوع کاربردی که دارند، شناخت کافی صورت بگیرد تا خریدی ایده آل و درست داشته باشید. قبل از سفارش و نصب این دسته از تجهیزات ترافیکی باید در نظر داشته باشید.که از آنها به چه منظور استفاده می کنید و محل نصب آن ها را به شکل دقیق بدانید.

استوانه های ترافیکی بسته به نوع درخواست مشتری و کاربرد آن دارای انواع گوناگونی می باشند. به عنوان مثال استوانه هایی که برای عدم پارک خودرو های مزاحم مورد استفاده قرار می‌گیرند با استوانه هایی که برای مشخص کردن مسیر عبور خودرو ها هستند ارتفاع متفاوتی دارند. ارتفاع های استاندارد استوانه شامل 75 سانتی متری و 1 متری است و دارای شبرنگ های مختلف و جنس درجه 1 و 2 است.

از مزیت های استوانه های ترافیکی می‌توان به نصب راحت آن ها اشاره کرد زیرا به طور معمول توسط 4 یا 6 پیچ روی سطح مورد نظر ثابت می‌شوند و هنگام نصب زمان زیادی نمی گیرد.(

سخن آخر

استوانه ترافیکی یکی از مورد نیازترین تجهیزات ترافیکی هستند.که با توجه به کاربردهای زیادی که دارند در مکان‌های عمومی و یا ملک‌های شخصی مورد استفاده قرار می‎گیرند. انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی متغیر، تحمل تابش اشعه خورشید.و در نهایت مقاومت در برابر ضربه، از جمله مواردی است.که یک استوانه ترافیکی استاندارد باید داشته باشد. برای خرید استوانه ترافیکی استاندارد می‌توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه خریداری فرمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده